Гарантія та повернення

Чи можу я повернути товар, якщо він не підійшов?


Ми розуміємо, що інколи подарунок може не підійти тому, кому він призначений. Часто можна не вгадати із кольором, розміром, або просто ця річ у людини вже є. Звичайно, ми не можемо залишити вас у такій неприємній ситуації.


Згідно зі ст. 9 Закону України “Про захист прав споживачів”, кожний покупець має право повернути у магазин придбану річ протягом 14 діб після здійснення покупки. Проте, у Art Present ви можете повернути або обміняти товар протягом цілих 30 діб.


Що для цього потрібно?


- Товар повинен бути абсолютно новим, запакованим та невикористаним (ми серйозно).

- Повертається повна комплектація товару — все, як купляли.

- Бірки та захисні плівки також мають бути на місцях.

- І, найголовніше — у вас повинен бути з собою касовий чек, на який було придбано річ.


Як мені повернути або обміняти товар?


1. Насамперед подзвоніть нам та поясніть ситуацію.

2. Після розмови з менеджером, відправте нам товар разом із чеком Новою Поштою (не забудьте розрахуватися за доставку). 

3. Відправте нам повідомлення із номером накладної та карткою, на яку ми повертаємо вам кошти.


Готово! Далі ми отримуємо товар, оглядаємо його, та, якщо все гаразд, миттєво переказуємо вам кошти за повернення або оформлюємо обмін та відправляємо новий товар.


А як щодо обміну або ремонту товарів з дефектами?


Ми особисто відповідаємо за якість нашої продукції. Придбавши у нас подарунок, ви можете отримати у нас гарантійний талон (у тому разі, якщо він передбачений виробником). У іншому випадку ми надаємо вам гарантію на 1 рік. Якщо сталася біда — ми залюбки обміняємо товар на новий, відремонтуємо, або відшкодуємо вам гроші.


Oops! А коли повернути поламане не можна?


На жаль, ми ніяк не можемо оформити обмін або повернення коштів у разі, якщо:

1. товар був зламаний через необережність (містить сліди механічного пошкодження);

2. відбулося порушення інструкції та рекомендацій по догляду, описаних на сайті або товарі;

3. товар використовувався не по призначенню;

4. та, загалом, у всіх тих випадках, коли виробник не винен у поломці.


Що мені запам’ятати з цього всього?


Найголовніше: щоб повернути або обміняти наш товар, вам необхідно подзвонити нам та пояснити ситуацію. Ми чинимо, обмінюємо, та повертаємо кошти залюбки, якщо щось пішло не так:

1. Якщо товар у новому стані, його можна повернути протягом місяця після покупки.

2. Ми даємо гарантію на усі товари в асортименті: або заводську, або власну, тривалістю до 1 року.

3. Обов’язково зберігайте чеки!


Користуйтеся товаром обережно, прислухайтеся до інструкцій та рекомендацій по догляду, а все інше залиште нам.